• (Android/iOS) Geometry Dash Lite codifică monede infinite

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash Lite ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash Lite IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codifică monede infinite ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Geometry Dash Lite 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Nu-mi place atât de mult jocul pentru că dacă merge la mare în modul de antrenament și mori, continuă să sari și nu te lasă să te oprești din sărituri

    Nu-mi place Îl notez cu 1 stea dintr-un motiv 1.nu-mi plac regulile 2. continui să pierd de fiecare dată și 3.nu-mi plac vârfurile pe care le pui ca obstacole în niveluri.

    Acest joc este foarte greu, așa cum aș spune „WOW”, acest joc mă enervează vărul meu este un profesionist la Geometry Dash Lite, dar este greu pentru mine și LA 1ST CUM MĂ JUCĂM, dar vărul meu mă învață, dar tot e greu am fost a spune la acest joc "WOW" deoarece este ENORT

    Am o problemă, dar este una serioasă. Mișcarea va încetini uneori și va afecta de fapt sincronizarea pentru sărituri și chestii. O altă problemă cu asta este că muzica nu va încetini nici din orice motiv și va fi înaintea locului tău la nivel. Obțineți versiunea la preț.

    E imposibil!! Dar imi loc


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :