• (Android) Star Chef 2: Restaurant Game goljufa neskončno vse

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ goljufa neskončno vse ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Star Chef 2: Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Odličen koncept igre, vendar zanjo ne bom porabil denarja, dokler ne odpravijo težave z nezmožnostjo odstraniti naročila, ki jih ne morete popraviti, saj še nimate te opreme. Imam 10 od 12 miz povezanih z ljudmi, ki želijo predmete iz strojev, ki jih še nimam ... Moral bi biti sposoben zavreči ta naročila ... Potrebujem čas za razširitev in rast na drugih področjih ... ne smisel ...

    Igra je dobra. Še posebej mi je všeč izzivni del. Toda ena težava z izzivom je, da je jedi težko krožiti.

    Zaenkrat še ni dobro, ampak hej, že 2 dni

    Všeč mi je ta igra, čeprav lahko med tekmovanjem včasih malo zamuja.

    Odlična igra, vendar se igra z najnovejšo posodobitvijo ne naloži.

    V igri je težko nadaljevati. mi.Za izgradnjo kuhalne postaje je treba namestiti veliko dekoracije.

    brez dvoma zahtevna igra z vsemi naročili, ki jih je treba izpolniti, in ljudmi, ki jim je treba služiti, vendar ima tudi svoje zabavne elemente, zlasti funkcijo vrtenja kolesa.

    Vadnica za star chef 2 je zelo enostavna za razumevanje, takoj se razumete z njenim delovanjem. Pohvale razvijalcem za tako globoko razmišljanje

    Všeč mi je igra, vendar traja veliko časa, da prihranite denar za nakup potrebne opreme

    Ali ima še katero telo težave s prijavo, samo še danes se nalaga in nič drugega

    Popravil sem 4,99 $ za posebne nakupe zelenih dolarjev in nikoli nisem prejel svoje aplikacije BucksCash: 4,99 $ ste porabili na Google.copy mojega dokazila iz sporočila, poslanega na moj telefon. Zelenih dolarjev z dodatnimi 175 dolarjev. Imam dokaz, da je moj telefon s kartice..Preteklo je nekaj časa. Samo enkrat na mesec sem se prepričal, da naročim in nič več, mogoče je lažje slediti hvala

    Prosimo, vprašajte, ko nameravamo porabiti denar, ker včasih tapnemo, da se premaknemo, n pomotoma dotakne zemljišča n nekako je plačano. Prosim, ali lahko vrnete mojo igralno valuto 7000, ki sem jo porabil na dvorišču, res potrebujem denar, saj ga zbiram za tovarno, prosim, všeč mi je ta igra, ali mi lahko vrnete ta denar


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :