• (Android) Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero мод на багато дорогоцінних каменів

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ мод на багато дорогоцінних каменів ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Таблиці лідерів виявлені помилками. Будь ласка, виправте виклик крижаної королеви і введіть жорсткі режими випробувань майстра, королеви льоду та королеви вулкана.

    Ця гра є шахрайством. Оплачено за подвійну винагороду за рекламу: реклама не відображається і не можна подвоїти монети. Потім гра перестала працювати, я спробував перевстановити і втратив весь прогрес і покупки, хоча я був підключений до свого облікового запису Google.

    Гуд гейм

    Я просто втратив весь свій прогрес. У мене був майже кожен особливий монстр і всі 6 міфів (на рівні 500). Я навіть втратив свій X2 під час покупки програми... Редагувати. Так, я зайшов у FB вчора, коли закрив програму. Сьогодні я відкрив його, і прогрес був перезапущений. Після входу у FB цей перезапущений прогрес був збережений, а інший тепер втрачено. Чи є спосіб отримати частину або навіть весь мій прогрес?

    Я не граю в подібні ігри.... але додавання була чесною, і я дуже хотів дерпого 3-голового дракона. Гра весела, і вам не потрібно витрачати ні копійки!

    хороший додаток, але якщо я граю багато часу, це може бути нудно, будь ласка, дайте всім гравцям якісь хороші речі

    будь ласка, покладіть 2x кнопку безкоштовно, тому що дуже нудно чекати, коли монстр слабкий.

    У мене немає проблем з цією грою, стиль мистецтва милий, а ігровий процес простий :). Мене привела реклама гри. Мені подобаються меми Тікток ваших хлопців, лол

    мама

    Чому оновлення для архангелів дуже дорогі, коли оновлення Кевіна так само, як і інші?

    Рекомендую!!! Гра класна я вже на 40 хвилі. 1 день вибив лєгендарку. Важко але грати можна. Графіка не на 100% но може бути. Скачайте не пожалієте. Жду обнови.

    Клас граю

    Реклама, яку я бачу, дивовижна, я бачив її довгий час, але я хотів би пропустити початкову сцену/підручник... Я видалив додаток, не граючи через це

    Потрібен спосіб прискорити хвилю або примусити кінець, щоб ви могли змінити лінію істот

    Чекав 2 дні, і тепер я не можу зібрати золото в автономному режимі, тому що я не можу отримати підключення до Wi-Fi, незважаючи на те, що я ввійшов у Facebook?

    Весела гра для неактивної гри, без реальної плати за виграш і без примусової реклами. Цікавий спосіб провести час.

    Сподобалася гра, поки ви не потрапили в складність «кошмар» під час останніх кількох місій. ДУЖЕ надто гірко, також гра не зберігає серверну частину, тому, якщо ви втратите телефон (як я), ви почнете все спочатку і навіть втратите свої покупки (наприклад, подвійну швидкість)

    Я придбав предмет на своєму іншому пристрої, і коли я змінив свій пристрій і перевстановив гру, його немає! Я вже увійшов у гру Google Play, але це не відновлює мою покупку!

    Не можу ранять пачиму Кароль такий тупій він не може піти І вибрати золото

    Гра сама по собі чудова, а не f2p, меми хороші, але немає нічого дійсно конкурентного/багатокористувацького (без клану чи рейдів), тому я завжди граю кілька тижнів і видаляю, оскільки нема чого робити. Показники для міфів дійсно погані, приблизно 0,5 на основі тестування 1000 витягів/0,6 з аналізу даних. Повинно бути більше способів отримати їх, окрім щотижневих досягнень, або ставку слід збільшити

    Програма вилітає 5 із 6 разів, коли я намагаюся її відкрити після останнього оновлення. Це весела гра, але тепер вона починає дратувати. Будь ласка, виправте помилку, яка спричиняє це

    Ігра так собі тому,що немає ні української російської мови.

    Чудова гра з кумедними персонажами, просто не вистачає крутої бойової анімації

    Гра винагороджує вас більше монетами, якщо ви в неї не граєте. Щоб прогресувати, є більше стимулу НЕ грати в гру і просто збирати монети двічі на день. Я спантеличений, чи ви хочете, щоб люди в грі отримували дохід?

    Summoner's Greed: Idle TD Hero Strategie ntck

    Спочатку це було весело, але коли я зрозумів, що максимальна сума монет, яку можна отримати в режимі простою, становить лише 120 тисяч, я змінив свою думку про гру, і гра погана.

    Мені подобається ця гра, вона не нав’язує вам рекламу, і в ній веселий ігровий процес, продовжуйте в тому ж таки:D

    Дуже весело та приємно грати у вільний час! Також дуже розслабляє і розслабляє! Подобається концепція


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :