• (Android) Zombie Catchers – love to hunt ბევრი მონეტის მოდიფიკაცია

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Zombie Catchers – love to hunt ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Zombie Catchers – love to hunt IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ბევრი მონეტის მოდიფიკაცია ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Zombie Catchers – love to hunt 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ჰარპუნი უნდა გამოსწორდეს. მუდმივად იჭედება შემთხვევით ნივთებზე, რაც იწვევს გადატვირთვას დიდხანს და ზომბებს შორდება... ასევე, ზომბის დაჭერის შემდეგ, გადატვირთვას 2 დრო სჭირდება. ჰარპუნი ხშირად იჭედება ზომბებში, მიათრევს მათ ჩემთან ერთად და აჩერებს შემთხვევით დაბრკოლებებში, შემდეგ კი სხვა ზომბები ისევ შორდებიან.

    მე ვიყიდე ბევრი Plutoniom ჩემს სხვა ანგარიშზე და ვფიქრობდი, რომ ჩემი თამაშის პროგრესი შეინახება ჩემს google play ანგარიშში. წავშალე ჩემი თამაში, დავაინსტალირე ის ჩემს ახალ ტელეფონში, შევედი ჩემს google ანგარიშში და გილოცავთ, თქვენი ახალი დასაწყისი იწყება. კიდევ ერთხელ და იშოვე ფული სულ ტყუილად..

    Download Zombie Catchers love to hunt Apk and enjoy it's Unlimited Money/ Fast Level share with your friends if they want to use its premium

    ეს თამაში ისეთი მაგარია, რომ შეგიძლია სხვაგან წახვიდე!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :